"Si no s'actua, anar a la Sagrada Família serà com anar a Port Aventura: el temple més bonic del món, però sense veïns"
El barri que envolta la basílica fa anys que tem pel seu futur i el veïnat considera que la recent visita del papa Lleó XIV pot accentuar encara més una massificació turística que no ha deixat d'incrementar-se des de fa temps i ha canviat la realitat quotidiana de l'entorn...
Redirecting to full article...